Φόρτωση ...

Υποστήριξη

Το After Sales Service της Twinsoft είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών της.
Το προσωπικό της είναι απόλυτα καταρτισμένο για άμεση επίλυση τυχόν προβλημάτων.

 

Συμβόλαιο τηλεφωνικής υποστήριξης (PremiumTALK)



Καθημερινά Δευ-Κυρ 09:00 - 00:00
- Υποστήριξη μέσω Internet
- Επίσκεψη τεχνικού εφόσον κριθεί απαραίτητο (με χρέωση)
- Έκπτωση στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών τεχνικού



 

Συμβόλαιο αναβαθμίσεων & νέων εκδόσεων (BasicSOFT)

 

- Περιλαμβάνει όλες τις νέες εκδόσεις των εφαρμογών
- Η εγκατάσταση γίνεται εύκολα από τον χρήστη. Απαιτείται σύνδεση Internet
- Προτεραιότητα υλοποίησης των αλλαγών που ζητούνται από πελάτες
- Άμεση υποστήριξη από καταρτισμένο τεχνικό της εταιρείας
- Έκπτωση 30% σε custom επεκτάσεις λογισμικού
- Έκπτωση στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών τεχνικού



 

Συμβόλαιο Health support*

- Περιλαμβάνει επισκέψεις τεχνικού (εφόσον δεν μπορεί να επιλυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά)
- Εσωτερικός καθαρισμός Η/Υ, επεξεργαστή, ανεμιστήρων
- Εσωτερικός καθαρισμός εκτυπωτών
- Backup αρχείων & backup φορολογικών αρχείων
- Έλεγχος λοιπού εξοπλισμού (PDA, κεραίες, switch, φορολογικά)
- Τακτοποίηση & έλεγχος καλωδίων
- Ανάλυτική έκθεση στατιστικών (σε ετήσια βάση)
- Δεν καλύπτει ανταλλακτικά & υπηρεσίες επισκευής hardware

Γιατί Εμάς;

Premium Talk Εύκολη διαχείριση Γρήγορη εγκατάσταση

Η τεχνογνωσία και τα υψηλών προδιαγραφών υλικά παρέχουν την εγγύηση καλής λειτουργίας της επιχείρησης σας.

Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη 365 μέρες τον χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο μέσω τηλεφώνου ή online σύνδεσης.

Το περιβάλλον διαχείρισης είναι σχεδιασμένο για άτομα που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με τους υπολογιστές.

Η εγκατάσταση πραγματοποιείται στο ελάχιστο δυνατό χρόνο για να μην ενοχληθούν οι πελάτες σας.