Φόρτωση ...

Η TWINSOFT βάζει τέλος στην αναμονή των πελατών σας


Η εταιρία πρωτοπορώντας για ακόμα μια φορά παρουσιάζει την εξέλιξη στα συστήματα ασύρματης ειδοποίησης σερβιτόρου.

Σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία Syscall δημιούργησε το Call System Intelligent, γεφυρώνοντας τα συστήματα ασύρματης παραγγελιοληψίας με αυτά της ασύρματης ειδοποίησης σερβιτόρου.

Η βασικότερη διαφορά εντοπίζεται στο γεγονός ότι μόλις ο πελάτης πατήσει το ειδικό πλήκτρο (Button) που βρίσκεται στο τραπέζι του, ο σερβιτόρος πλέον ειδοποιείται στο PDA του και όχι στο ειδικό ρολόι όπως συνηθίζεται. Η καινοτομία αυτή παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για τον σερβιτόρο όσο και για την επιχείρηση.

 

1.Απλό και φιλικό στην χρήση

Ο σερβιτόρος μπορεί να κάνει απερίσπαστα τη δουλειά του χωρίς να ενοχλείται από τις κλήσεις των πελατών, το σύστημα αυτόματα αναγνωρίζει πότε ο σερβιτόρος παίρνει παραγγελία και κρατάει σε αναμονή τις κλήσεις. Μόλις ο σερβιτόρος τελειώσει τη παραγγελία του, του εμφανίζει μια λίστα με τους πελάτες που τον κάλεσαν, όση ώρα έπαιρνε παραγγελία. Βάσει αυτής της λίστας ο σερβιτόρος εξυπηρετεί σωστά όλους τους πελάτες με τη σειρά που τον κάλεσαν.
2.Ελαχιστοποιεί τους δυσαρεστημένους πελάτες

Λόγω της καταγραφής των κλήσεων των πελατών στον κεντρικό υπολογιστή υπάρχει η δυνατότητα στατιστικής παρακολούθησης του χρόνου απόκρισης των σερβιτόρων στις κλήσεις των πελατών. Επίσης στην περίπτωση που κάποιο τραπέζι αργήσει να εξυπηρετηθεί υπάρχει η δυνατότητα ειδοποίησης του υπευθύνου ο οποίος θα φροντίσει για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία στην επιχείρηση να αντιδράσει πριν καν δυσαρεστηθεί ο πελάτης.
3.Προστατεύει από επίμονους πελάτες

Όλες οι κλήσεις καταγράφονται και φιλτράρονται από το σύστημα με αποτέλεσμα ο σερβιτόρος να ειδοποιείται μία φορά ακόμα και αν ο πελάτης πατάει επίμονα το κουμπί. Παράλληλα δίπλα από κάθε αριθμό τραπεζιού αναγράφεται ο αριθμός των κλήσεων ώστε να ξέρει και ο σερβιτόρος πόσες φορές πατήθηκε το κάθε πλήκτρο.
4.Αξιοποιεί τον υπάρχοντα εξοπλισμό σας.

Επειδή ακριβώς η ειδοποίηση γίνεται μέσω του PDA του σερβιτόρου δεν είναι απαραίτητη η αγορά των ειδικών ρολογιών/pagers, μειώνοντας το κόστος εγκατάστασης.

Γιατί Εμάς;

Premium Talk Εύκολη διαχείριση Γρήγορη εγκατάσταση

Η τεχνογνωσία και τα υψηλών προδιαγραφών υλικά παρέχουν την εγγύηση καλής λειτουργίας της επιχείρησης σας.

Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη 365 μέρες τον χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο μέσω τηλεφώνου ή online σύνδεσης.

Το περιβάλλον διαχείρισης είναι σχεδιασμένο για άτομα που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με τους υπολογιστές.

Η εγκατάσταση πραγματοποιείται στο ελάχιστο δυνατό χρόνο για να μην ενοχληθούν οι πελάτες σας.